عمق میدان در بلندر 2.8
عمق میدان یا depth of field در بلندر ۲.۸ جلسه اول
فروردین ۲۸, ۱۳۹۹
عمق میدان چیست
عمق میدان یا depth of field در blender 2.8 با نودها و composite
فروردین ۲۸, ۱۳۹۹

قسمت دهم قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی

کاراکتر_آدمک

قسمت دهم قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی

قسمت دهم قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی

واقع گرایی یا رئالیسم بیش از اندازه می تواند انیمیشن را خراب، خسته کننده و استاتیک کند. در عوض، با اندکی اغراق در کاراکترها و اشیای صحنه می توان آن ها را به حالت دینامیک درآورد. تا جایی که ممکن است، به دنبال راه هایی برای شکستن محدودیت های ظاهری کاراکتر باشید تا انیمیشن شما پویاتر بنظر برسد.

طراحی کاراکتر قسمت نوزدهم
بیشتر ببینید..
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *