کاراکتر_پیرمرد
طراحی کاراکتر قسمت نوزدهم
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹
کاراکتر_گاو_وحشی
طراحی کاراکتر قسمت بیستم
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹

قسمت یازدهم قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی

کاراکتر_پیرمرد

قسمت یازدهم قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی

قسمت یازدهم قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی

برای کار انیمیشن، حداقل لازم است اصول طراحی را بلد باشید. این اصول شامل چگونگی طراحی سه بعدی، درک فرم و آناتومی، وزن و حجم و نورها و سایه ها می باشد.

انیمیت بز در نرم افزار انیمه استدیو
بیشتر ببینید..

گامی که شما در این خصوص نیز تمایل به ساختارشکنی دارید، باز هم لازم است بی تناقض و یکپارچه عمل کنید. اگر دنیای شما، مثلا درهای شل و ول دارد و پرسپکتیو آن، کج و معوج است، این مدل از پرسپکتیو را در همه کار آن انیمیشن لحاظ کنید. در غیر این صورت، همه چیز به هم خواهد ریخت.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *