کاراکتر_زورو
قسمت چهارم قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی
بهمن ۱۰, ۱۳۹۸
آدمک_متحرک
قسمت ششم قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی
بهمن ۲۸, ۱۳۹۸

قسمت پنجم قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی

دنبال_کردن

قسمت پنجم قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی

قسمت پنجم قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی

در این آموزش از آموزش های alan becker به اصل دنباله‌ها و عمل هم پوشانی (Follow through and overlapping action) در انیمیشن سازی می پردازیم
وقتی یک شیِ متحرک ناگهان متوقف می شود، اجزای مختلف آن با سرعت‌های متفاوتی از حرکت باز می ایستند. به طور مشابه، همه اجزای یک شی نیز با یک سرعت حرکت نمی کنند. این مطلب، پنجمین اصل از قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی دیزنی را شکل می دهد.

قسمت پانزدهم آموزش انیمیشن 2D
بیشتر ببینید..

اگر کاراکتر شما در طول صحنه می دود، سرعت جابجایی بازوها و پاهای او باید با سرعت حرکت سر متفاوت باشد. این عمل، «هم پوشانی» نام دارد. مشابه همین حالت، وقتی کاراکتر پس از دویدن می ایستد، موهای او همچنان تا چند فریم بعدی به حرکت ادامه می‌دهد تا ساکن شود. این عمل «دنباله» است. این دو قاعده، از جمله مهم ترین قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی دیزنی هستند که شما برای اینکه انیمیشن خود را به واقعیت نزدیک کنید، بسیار کاربردی می باشند.

طراحی بگرادند قسمت هشتم
بیشتر ببینید..

و هرگونه سوال یا مشکلات در مورد انیمیشن سازی داشتید می توانید به گروه پرسش و پاسخ تلگرامی ما مرجعه کنید https://t.me/joinchat/B0S9X0DR3pnR-O_y6yADHg

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[کل: 0 میانگین: 0]

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *