عمق میدان یا depth of field در blender 2.8 با نودها و composite

کاراکتر_آدمک
قسمت دهم قواعد ۱۲ گانه انیمیشن سازی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۹
کاراکتر_پیرمرد
طراحی کاراکتر قسمت نوزدهم
فروردین ۳۰, ۱۳۹۹

عمق میدان یا depth of field در blender 2.8 با نودها و composite

عمق میدان چیست

عمق میدان چیست

عمق میدان یا depth of field در blender 2.8 با نودها و composite

در این جلسه از آموزش blender 2.8 به سراغ عمق میدان در composite بلندر می رویم و ضمن آشنایی با نودهای Defocus و Bokeh blur از Normalize ، map value ، colorRamp و Bokeh image برای کنترل depth of field استفاده می شود.

انیمیت یا متحرک سازی برای موشن گرافیک و انیمیشن جلسه اول
بیشتر ببینید..
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *