استخوان بندی کاراکتر در مایا maya rigging فارسی جلسه اول

unwarp آنرپ در بلندر
آموزش blender قسمت ۱۸ unwarp آنرپ یا ایجاد UV در بلندر بخش اول
خرداد ۲۸, ۱۴۰۱
آموزش بلندر
آموزش بلندر رایگان unwarp مدل ماشین بخش دوم قسمت ۱۹
خرداد ۲۸, ۱۴۰۱

استخوان بندی کاراکتر در مایا maya rigging فارسی جلسه اول

در این جلسه از آموزش مایا maya به بررسی ابزارهای اولیه استخوان بندی یا rig در محیط maya می پردازیم .این ویدیو قسمت اول از کارگاه ریگ در مایا می باشد
مفهومم rigging یا اسخوان بندی
نحوه ایجاد استخوان ها یا joints
ابزارهای اتصال استخوان ها به مدل Skin
component editor
paint Skin weights
dual quaternion
آشنایی با IK و FK
آشنایی با Constrains
سوالات خود را می توانید در انجمن سایت هنرآمیز یا گروه تلگرام پرسش و پاسخ هنرآمیز مطرح کنید.

آموزش فارسی substance painter روش کار بهینه ورود تکسچر به blender و maya
بیشتر ببینید..

کارگاه ریگ در مایا

آموزش Rigging در maya

در صورت تمایل یا مشکل در پخش ویدیو می توانید از لینکهای زیر برای مشاهده در آپارات و یوتیوب استفاده کنید :

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.