آموزش zbrush آشنایی با ابزار Decimation master
اسفند ۲۸, ۱۴۰۲آموزش moho 14 فارسی ویژگی های جدید موهو ۱۴ قسمت دوم
اسفند ۲۸, ۱۴۰۲آموزش انیمیت یا متحرک سازی
- بیش از ۱۲ساعت آموزش فارسی اصول و تکنیک های انیمیت یا متحرک سازی
- این مجموعه از صفر و کاملا پروژه محور می باشد و در اجرای آن از نرم افزار موهو moho استفاده می شود
- اصول گفته شده در این مجموعه عمومی است و در هر نرم افزاری مثل افترافکت یا spine یا موتورهای game قابل پیاده سازی است
- در این مجموعه در ابتدا با انجام چند مثال ساده با اصول اولیه مثل Timing و Spacing یا زمان بندی و فاصله گذاری و همچنین کشیدگی یا فشردگی یا Squash and Stretch آشنا می شویم
- در ادامه با اصول بسیار مهمی مانند Overlap و Drag و Follow-Through و تکنیک خم کردن مفاصل برای رسیدن به نرمی حرکت بیشتر ضمن انجام پروژه آشنا می شویم
- پس از آن به سراغ بخش بسیار کاربردی چرخه های راه رفتن و دویدن Walk and Run Cycle می رویم و با انجام چند چرخه بر روی آنها مسلط می شویم
- پس از آن به سراغ راه رفتن و دویدن حیوانات مانند اسب می رویم که به لحاظ انیمیت بسیار چالش بر انگیز هستند
- مجموعه با آشنایی با اصل Anticipation یا پیش حرکت و تمرین پرش کاراکتر ادامه می یابد
- در ادامه با تکنیک های مختلف متحرک سازی مثل Vibration یا ارتعاش و Accent یا تاکید و Take که به دفعات در هر انیمیت استفاده می شود آشنا خواهید شد
- در انتها هم به سراغ یک صحنه دیالوگ می رویم و با نکات مختلف در اجرای دیالوگ کاراکتر مثل لیپ سینک lip sync و استفاده از تاکیدها و زبان بدن در انیمیت آن صحنه آشنا می شویم
- این مجموعه با توجه به سوالات مطرح شده در گروه تلگرام و مطالب مرتبط به صورت رایگان به روز رسانی می شود
- این اثر توسط هنرمندان برای هنرمندان تهیه شده است
سوالات خود را می توانید در گروه تلگرام پرسش و پاسخ هنرآمیز مطرح کنید.
مشاهده در صورت تمایل یا بروز مشکل در آپارات و یوتیوب
اصول و تکینیک های متحرک سازی یا انیمیت animate
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[کل: ۰ میانگین: ۰]