Lip sync در انیمه استدیو
Lip sync یا تطبیق لبها با دیالوگ و روش های مختلف آن در محیط انیمه استدیو
بهمن ۲۱, ۱۳۹۵
آموزش فارسی Blender
آموزش Blender فارسی جلسه اول آشنایی با رابط کاربری بلندر
بهمن ۲۱, ۱۳۹۵
Lip sync در انیمه استدیو
Lip sync یا تطبیق لبها با دیالوگ و روش های مختلف آن در محیط انیمه استدیو
بهمن ۲۱, ۱۳۹۵
آموزش فارسی Blender
آموزش Blender فارسی جلسه اول آشنایی با رابط کاربری بلندر
بهمن ۲۱, ۱۳۹۵

آموزش فارسی انیمه استدیو پنجره Library

آموزش فارسی انیمه استدیو

آموزش فارسی انیمه استدیو پنجره Library

در این جلسه از آموزش فارسی انیمه استدیو با پنجره Library که ابزاری کاربردی در جهت مدیریت پروژه و افزایش سرعت لایه بندی و ترکیب در محیط انیمه استدیو می باشد آشنا می شویم.این جلسه بخشی از آموزش فارسی انیمه استدیو می باشد.

عضویت در سوپر گروه پرسش و پاسخ هنرآمیز


  • بیش از 8 ساعت آموزش فارسی Anime studio با رویکرد کاربردی و با جزئیات کامل
  • در این مجموعه کار از ابتدا با رابط کاربری نرم افزار انیمه استدیو آغاز می شود و تا پایان به مباحث حرفه ای در ریگ خواهیم رسید
  • در آغاز ابزار های طراحی توضیح داده شده و ضمن طراحی کاراکتر آماده شده برای این مجموعه ابزار های بیشتر طراحی در انیمه استدیو مورد بررسی قرار می گیرد
  • بعد از آن به سراغ ابزارهای ریگ مانند Bone (استخوان ها) و روش های مختلف اتصال استخوانها به لایه ها میرویم
  • در طول این آموزش با ابزارهای کاربردی مانند Smart bone و Action و Morph و... آشنا شده و از آنها در ریگ استفاده می کنیم
  • در پایان با چندین افکت کاربردی و همچنین دوربین و پارامتر های مربوط به آن در Moho آشنا می شویم
  • این اثر توسط هنرمندان برای هنرمندان تهیه شده است

4 Comments

  1. saeideh96 گفت:

    سلام ممنون از آموزشهای مفیدتون
    ادامه اموزش انیمه رو نمیزارید؟

  2. هادی نعیمی گفت:

    سلام یک سوال داشتم در موهو ۱۳.۵ من library رو که اد کاستوم لوکیشن اش را می زنم و یک مسیر انتخاب می کنم در library نمی اید
    و فولدر در بخش library ایجاد نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *