آموزش کارگاه Maya مایا
- دانلود آموزش کارگاه مایا با لینک مستقیم (به همراه فایل های پروژه)
- این مجموعه شامل ۴ بخش هست که هر کدام به صورت مجزا هم قابل تهیه کردن میباشد
- بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.(در سایت و همچنین به آدرس ایمیل شما ارسال می شود)
- برای باز کردن فایل ها از اخرین نسخه WinRAR استفاده کنید.
- در صورت بروز هر مشکلی می توانید با ۰۹۳۵۶۶۱۸۵۹۹ تماس برقرار کنید
مجموعه کامل کارگاه مایا شامل همه بخشها با ۴۵ درصد تخفیف
مجموعه های موجود در کارگاه مایا به صورت مجزا :
نکاتی در مورد آموزش maya مایا فارسی :
- بیش از ۲۸ ساعت آموزش فارسی maya با رویکرد کاربردی و از صفر همراه با نکات و ترفندها
- این مجموعه شامل ۴ بخش است که هر بخش به موضوعی خاص می پردازد
- در بخش اول با عنوان کارگاه مدلسازی در ابتدا با رابط کاربری نرم افزار maya آشنا می شویم و بعد از آن به سراغ ابزارهای modeling سه بعدی و با انجام دو پروژه مدل سازی کاراکتر و کامیون با تکنیکهای مختلف مدل سازی سه بعدی آشنا می شویم
- در بخش دوم با عنوان کارگاه unwarp و texturing در ابتدا با ابزارهای ایجاد UV در مایا آشنا می شویم و یو وی character و کامیون را انجام میدهیم پس از آن به سراغ نرم افزار substance painter می رویم و از آن برای ساخت تکسچر کاراکتر و کامیون استفاده می کنیم
- پس از آن در کارگاه rigging به سراغ ابزارهای فوق العاده قدرتمند مایا برای ریگ کاراکتر می رویم و با ایجاد ریگ بدن و صورت کاراکتر با ابزارهای مختلف آشنا می شویم پس از آن به سراغ کار با فایلهای mocap یا موشن کپچر و نحوه دریافت و ادیت آنها در نرم افزار maya می رویم که در این زمینه بسیار پیشرو است
- در پایان هم در کارگاه رندر به سراغ موتور رندر قدرتمند arnold می رویم و به صورت اصولی با بخشهای مختلف این موتور رندر raytrace قدرتمند آشنا می شویم.از ابزارهای نورپردازی و دوربین تا ایجاد متریال و کار با AOVs و Render Layer
- این اثر توسط هنرمندان برای هنرمندان تهیه شده است
- سوالات و نظرات خود در مورد این آموزش را می توانید در گروه پرسش و پاسخ در تلگرام مطرح کنید
- قبل از سفارش می توانید آموزش های رایگان موجود در لیست زیر را مشاهده کنید
ویدیو های موجود در کارگاه مایا maya :
بخش اول کارگاه مدل سازی در مایا:
۰۱-آشنایی با رابط کاربری و ابزارهای اولیه مایا
۰۲-ایجاد project و ورود تصاویر مرجع
۰۳-آشنایی با تکنیک های مختلف مدل سازی
جلسات ۴ تا ۱۱ آشنایی با ابزارهای مدل سازی و تکمیل مدل کامیون
سه ساعت و سی و سه دقیقه
جلسات ۱۲ تا ۱۷ آشنایی با Retopology و Sculpt و quad Draw و سایر ابزارهای کاربردی و مدلسازی کاراکتر از صفر تا ۱۰۰
سه ساعت و چهل و هفت دقیقه
بخش دوم کارگاه Unwarp و Texturing:
۰۱-unwarp یا ایجاد UV در مایا مقایسه ابزارهای RizomUV و Unfold3d و Maya
جلسات دوم تا چهارم آشنایی با ابزارهای مختلف UV Toolkit و ایجاد UV برای کامیون
جلسه ۵ ایجاد UV برای کاراکتر به روش UDIMs
جلسات ۶ تا ۱۱ ایجاد تکسچر برای کامیون با استفاده از Substance Painter
مدت زمان دو ساعت و بیست دقیقه
جلسات ۱۲ تا ۱۴ آماده سازی کار در مایا و ایجاد تکسچر آن در Substance Painter
مدت زمان دو ساعت و دو دقیقه
بخش سوم کارگاه Rigging در مایا :
۰۱- آشنایی با ابزارهای اولیه ریگ در Maya مثل Bind Skin و Component Editor و Create Joint و IK و …
۰۲- آشنایی با ابزارهای HumanIK : Create Skeleton
۰۳- ایجاد joint های صورت
۰۴- Paint Skin بدن کاراکتر
۰۵- Paint Skin صورت کاراکتر بخش اول
۰۶- Paint Skin صورت کاراکتر بخش دوم
۰۷-آشنایی با Proximity Wrap و Delta mush
۰۸-کار با Pose Editor
۰۹- استفاده از Shape Editor و ایجاد حالات صورت مورد نیاز
۰۱۰- ایجاد کنترلرهای صورت
۰۱۱- آشنایی با Set Driven key و Node Editor
۰۱۲- اتصال کنترلرهای صورت با استفاده از Node Editor
۰۱۳- ایجاد سوئیچ برای چشم ها
۰۱۴- بررسی ریگ HumanIK
۰۱۵- نحوه اتصال فایلهای موشن کپچر به ریگ کاراکتر
۰۱۶- کار با فایلهای موشن کپچر دانلودی
۰۱۷-آشنایی با Time Editor
۰۱۸- استفاده از Time Editor برای اتصال و ویرایش فایلهای Mocap
۰۱۹- ویژگی های استفاده از Reference Editor
بخش چهارم کارگاه رندر Arnold در مایا :
۰۱- راه اندازی و آشنایی اولیه با بخشهای مختلف موتور رندر آرنولد
۰۲- استفاده از Sampling برای رسیدن به کیفیت رندر مناسب در بهترین زمان
۰۳- کاربرد Ray depth
۰۴- حذف بهینه و هوشمند Noise از تصویر و استفاده از GPU
۰۵- آشنایی با پارامترهای مهم Light ها در arnold
۰۶- استفاده از Mesh Light
۰۷- کار با نورهای ies در آرنولد
۰۸- آشنایی با skydome و physical Sky و portal light
۰۹- کاربرد filter ها در نورپردازی
۰۱۰- آشنایی با پارامترهای دوربین motion blur و Depth of Field
۰۱۱ – بررسی کامل aiStandard surface در آرنولد
۰۱۲-کار با hypershade و نودهای کاربردی در آن
۰۱۳-اصلاح متریالهای کاراکتر و کامیون
۰۱۴- آماده سازی و نورپردازی صحنه
۰۱۵- کار با AOVs و نحوه خروجی گیری بوسلیه آرنولد
۰۱۶- نحوه استفاده از AOVs و Color management در After effects و Nuke
۰۱۷-ایجاد رندر لایه ای و کار با Render setup
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[کل: ۴ میانگین: ۵]
سلام ببخشید فایل هایی پروژه هم توی پک هست؟
سلام بله همه فایلهای مورد نیاز هست
سلام من یک سوال داشتم که شما این انیمیشن واقعا زیبا ساختین چطور رندر یا خروجی بصورت ویدیو گرفتین؟
سلام ممنون خروجی با unreal engine هست
ببخشید اما مگر unreal engine برای بازی سازی و … نیست؟
چرا اما برای رندر گرفتن هم میشه ازش استفاده کرد
سلام و عرض ادب
من هیچ آشنایی از برنامه maya ندارم و تازه قصد یادگیری این نرم افزار دارم ، آیا این مجموعه برای من که هیچ آشنایی با مایا ندارن مناسب هست و به درد من میخوره ؟
یا حتما باید یه آشنایی با نرم افزار داشته باشیم ؟
سلام و ارادت این مجموعه با همین نگاه که کاملا برای افراد مبتدی باشه ساخته شده یعنی از صفر هست و نیاز به آشنایی قبلی نیست.قسمتهای رایگان رو ببینید فکر کنم کامل متوجه میشید محتوای مجموعه چیه.سوالی هم بود داخل گروه تلگرام یا پشتیبانی سایت مطرح کنید
سلام
ممنون از زحمات شما
جناب نوبخت با توجه به اینکه تو این مجموعه آموزشی کار با ساب استنس پینتر هم وجود داره، با خرید این بسته آموزشی لازمه که آموزش ساب استنس هم جداگانه بخریم یا همین جا بطور کامل ساب استنس رو هم توضیح دادید؟
سلام ممنون از شما کل مراحلی که در سابستنس پینتر انجام میشه رو توضیح دادم ولی مثل آموزش سابستنس پینتر نیست که ابزارها رو مفصل توضیح دادم .بیشتر تو این مجموعه از یه تعدادی ابزار سابستنس استفاده شده برای ساخت تکسچر ها .اگر دو تا مجموعه با هم رو خواستید پیغام بدید داخل تلگرام یا گفتگوی آنلاین سایت براتون تخفیف مناسب در نظر گرفته میشه
سلام ببخشید فایل های پروژه رو از کجا تهیه کنم
سلام همراه مجموعه ها هست مشکل دارید داخل تلگرام پیغام بدید بر طرف میشه
سلام و خسته نباشید خواستم ببینم
با نرم افزار مایا ، خود موشن کپچر رو میشه انجام داد یا خیر ؟
آیا در آموزش ، اتصال فایل موشن کپچر صورت رو هم توضیح دادید ؟
با کدوم نرم افزار میشه به صورت حرفه ای کار موشن کپچر رو با دوربین روی صورت و بدن کاراکتر انجام داد ؟
سلام فایلهای موشن کپچر وارد مایا میشن و تو کارگاه مایا در مورد نحوه کار با اونها مفصل توضیح دادم اما در مورد موشن کپچر صورت مطلبی نداره .
فایلهای موشن کپچر با کیفیت تو استدیو های موشن کپچر تولید میشه با استفاده از مارکرهایی که روی بدن قرار میگیره و دوربینهای بسیار زیادی که مختصات اون مارکرها رو ثبت می کنند تو ایران هم ازین استدیو ها هست .البته یسری برنامه هست که با استفاده از هوش مصنوعی و یک یا دو دوربین مناسب حرکت رو ثبت می کنه ولی من ازشون استفاده نکردم
سلام – میخاستم بدونم برا شخصی که میخاد انیمیشن سازی ۳ بعد ی رو کامل یاد بگیره این دوره تمام نیازش رو بر طرف میکنه ؟
من انیمیشن سازی ۲ بعدی رو مسلط هستم اما میخام وارد ۳ بعدی بشم
سلام مطالب این مجموعه ضروریات برای شروع کار تو بخشهای مختلف از مدل سازی و آنرپ و تکسچر تا ریگ و رندر هست که به شخصه مجموعه ای فارسی یا انگلیسی ندیدم که چنین کاری رو در ۲۸ ساعت انجام بده قسمتهای رایگان و سر فصلها رو ببینید متوجه محتوا خواهید شد
سلام، اگه کسی انمیشن سازی بلد نباشه و تازه بخواد وارد این کار بشه، این آموزش میتونه کمکش کنه یا باید از قبل بلد باشه؟
سلام مجموعه از صفر هست و با همین هدف که مخاطب تازه کاره ضبط شده قسمتهای رایگان رو ببینید فکر کنم متوجه سطح کار بشید